ÎMPREUNĂ PENTRU PERFORMANȚĂ
programe de pregătire/consiliere pe domeniile leadership, management, intelligence / informații / securitatea informațiilor /securitatea persoanei / securitatea rețelelor, logistică / aprovizionare / desfacere / mentenanță / transporturi, susținere financiar/contabilă, asistență psihologică, comunicare și ajutor medical
DE CE? PENTRU CA ANGAJAȚII SĂ ȘTIE!
CUNOAȘTEREA DE CARE AU NEVOIE:
- Înțelegerea conceptelor de criză și management al crizei;
- Înțelegerea procesului de informare, evaluare, estimare, planificare organizare și coordonare a unei acțiuni;
- Înțelegerea conceptului de leadership.
CE? PENTRU CA ANGAJAȚII SĂ FIE!
ATITUDINEA DE CARE AU NEVOIE:
- Să confirme că sunt personalități puternice;
- Să ofere dovezi de curaj și responsabilitate;
- Să-și disciplineze inteligența cognitivă și emoțională;
- Să-și dezvolți empatia și încrederea.
CUM? PENTRU CA ANGAJAȚII SĂ FACĂ!
APTITUDINILE DE CARE AU NEVOIE:
- Să aibă abilități de observare și ascultare activă.
- Să aibă spirit de echipă și de lider;
- Să ai abilități de culegere și analiză a informațiilor;
- Să aibă capacitatea de a planifica, organiza activități;
- Să aibă capacitatea de a coordona echipe și de a oferi feed-back.