COMARM devine brand local atât pentru militarii rezerviști cât și pentru membrii comunității locale;
COMARM devine unul dintre actorii importanți în proiectele comunitare din Iași;
COMARM devine coagulant pentru celelalte ONG și cluburi de afaceri din Iași;
COMARM devine co-sponsor și co-beneficiar la acțiunile locale ale administrației și antreprenorilor din Iași.
OBIECTIVE ȘI STRATEGIE
OBIECTIVELE
- Dezvoltarea unei puternice culturi a voluntariatului;
- Consilierea militarilor rezerviști pentru dezvoltarea unei cariere în viața civilă;
- Construcția unor programe de dezvoltare și reconversie profesională;
- Facilitarea relației dintre angajatori și militarii rezerviști;
- Sprijinirea militarilor rezerviști pentru înființarea unor forme de asociere;
- Dezvoltarea unor servicii de consiliere și consultanță;
- Organizarea unor activități în teren pentru membrii comunității;
- Organizarea și participarea la conferințe, simpozioane;
- Crearea unor platforme informative și formative, sun forma de pagini web;
- Editarea de materiale audio-video și în format scris
- Promovarea activității asociației în mass-media și social media;
- Identificarea, cultivarea și aducerea în postura de parteneri ai asociației a instituțiilor, companiilor și persoanelor care împărtășesc spiritul și valorile asociației.